PASUL 1 - Creaza poarta
Dupa :
#include <a_samp>
Adaugam o noua linie :
new aGate;
Aceasta linie defineste oarecum cuvantul aGate.
Acum cautati linia :
public OnGameModeInit()
Intre acolade trebuie sa creati poarta, folosind urmatorul cod:
aGate = CreateObject(modelid,pozitia X, Pozitia Y, Pozitia Z, Rotatie X, Rotatie Y, Rotatie Z);
PASUL 2 - Poarta sa se miste la comanda
Cautati linia :
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
Intre acolade si inainte de acel return 0; trebuie sa creati comanda si locul unde sa se mute poarta.
Adaugati liniile:
if(!strcmp(cmdtext, "/COMANDA", true, 14)) // In loc de comanda adaugati comanda de inchidere
{
MoveObject(aGate, Pozitie X , Pozitie Y, Pozitie Z, 3.0);
SendClientMessage(playerid, Cod Culoare , "Poarta a fost inchisa."); //Modificati textul care sa apara dupa placul vostru
return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, "/COMANDA2", true, 16)) //In loc de comanda2 adaugati comanda de deschidere
{
MoveObject(aGate,Pozitie X , Pozitie Y, Pozitie Z ,3.0);
SendClientMessage(playerid, Cod Culoare, "Poarta a fost deschisa."); //Modificati textul care sa apara dupa placul vostru
return 1;
}
Culoara pe care sa o foloseasca textul o alegeti voi.
Sa explicam :
- Comanda "if" este folosita ca conditie. Daca jucatorul scrie ce este intre ghilimele , atunci executa comanda urmatoare, comanda urmatoare fiind acea de a muta obiectul.
- Comanda " MoveObject" este evident folosita pentru a muta obiectul , in cazul nostru , obiectul "aGate".
- Comanda "SendClientMessage" e folosita ca sa ii arate jucatorului ca a deschis poarta.
SURSA : http://forum.sa-mp.com/archive/index.php/f-77.htm