Am mai vazut ca este un tutorial asemanator dar nu este prea complet asaca fac eu unu..
Sa incepem lom de exemplu ca vrem sa creem factiunea grove atunci facem astfel:
1.CTRL+F si scriem new printre toate acelea care leam gasit punem si sub alta asa -> new grove;
2.Acum sa facem skinurile cautam mai jos ca este ceva de genul
new JoinPed[69][1] = {
{280},//POLICE_FORCE
{281},
{282},
{283},
Etc acestea sunt skinurile la PD sub ultilul skin punem id-urile intre {} de la skinurile noii factiuni.
Atentie daca avem 3 noi skinuri punem inloc de JoinPed[69][1] vom pune JoinPed[72][1] deci pur si simplu am adaugat 3 skinuri.
- Tot aici face parte si skinul liderului deci cateva randuri mai injos aveti LEADER SKINS si dupa ultimul skin puneti id-ul skinului leaderului noii factiuni (nu dupa alea multe de mai jos).
Atentie la leader este doar 1 skin deci vom adauga inloc de new Peds[215][1] vom pune new Peds[216][1] = {
3. Aici va trebui sa facem spawnarea playerului -> CTRL+F -> public SetPlayerSpawn(playerid) -> dublam factiunea spre exemplu avem ultima Tow car Company spawn o dublam
if (PlayerInfo[playerid][pMember] == 13 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 13) schimbam cu
if (PlayerInfo[playerid][pMember] == 14 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 14)
SetPlayerPos(playerid, 912.2000,-1234.9801,17.2109); Aici veti avea nevoie de niste cordonate ,deci intrati in samp pe un server si dait /save exact acolo unde vreti ca playerul sa apara ( playerul al noii factiuni ) iar dupa copiati ce scrie acolo si transcrieti aici ( nu tot )
Sa zicem ca o sa facem sa ii dea si arma cand intra in joc atunci facem asa
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 100); - si ii va da 1 deagle cu 100 de gloante dar aveti grija unde il puneti
4. CTRL+F -> public OnPlayerSpawn(playerid) -> Aici aveti GangZoneShowForPlayer , culoarea teritoriului noii factiuni
GangZoneShowForPlayer(playerid, grovesturf, 0xA4A40096);
Uitati un exemplu inloc de groveturf voi veti pune doar grove deoarece mai sus vam spus sa puneti new grove; ( puteam sa va pun direct grove dar nati fi inteles nimik )
5. Haideti sa punem masinile la mafie alegeti niste masini in joc le aranjati cum vreti voi le dati /save la fiecare (trebuie sa fiti in masina respectiva) si cautati in fisierul savepositions din GTA folderul iar dupa le adaugati in gm dupa ultimul AddStaticVehicle sau VehicleCreate sau ce aveti voi acolo... ( dupa ultima neaparat ca altfel deranjati taote id-urile )
- acum sa le facem doar pentru membri factiunii nu pentru toti playerii dupa ce ati pus alea in gm,complitatil si inlocuitil cu celalalt iar dupa intrati in fiecare masina dati /oldcar iar id-urile alea le treceti aici
CTRL+F -> public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) -> Iar dupa ce gasiti ultima factiune adaugata,dublatio schimbatii datele si treceti id-urile masinii acolo.
6. CTRL+F -> public ShowStats(playerid,targetid) -> dublatii ultima factiune si schimbatii datele + numele la fel si cu 4-5 randur mai injos le dulbati si le schimbati datele !
Dupa ce faceti asta mai injos veti vedea multe randuri cu rankuri dublati ultima factiuune schimbatii datele si apoi numele rank-urillor
7.Aici veti face ca la tab sa apara culoarea factiunii
CTRL+F -> public SetPlayerToTeamColor(playerid) -> dublatii ultima factiune si acolo la COLOR_... schimbati cu culoarea dorita eventual cautati pe net "culori html" copiati codul fara # si treceti inloc de COLOR_... 0xcodulFF
8. Aici veti face teritoriul factiunii ,culoarea teritoriului vam explicato la punctul 4.
CTRL+F si cautati GangZoneCreate , aveti nevoie de programul Xtreme Vehicle Plotter pentru a afla cordonatele teritoriului deci downloadati acel program alegeti teritoriu dati nume "grove" exact asa iar dupa copiati GangZoneCreate dupa ultima factiune de acolo.
9.CTRL+F -> "/invite" si dublati ultima factiune schimbati inloc de
else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == NUMARUL NOII FACTIUNI) { PlayerInfo[para1][pTeam] = 12; gTeam[para1] = 5; ftext = "NUMELE NOI FACTIUNI (Grove)"; ChosenSkin[para1] = SKINUL LIDERULUI NOII FACTIUNI; SetPlayerSkin(para1, SKINUL LIDERULUI NOII FACTIUNI); }
10.CTRL+F -> "/makeleader" si dublati ultima factiuni si schimbatii numele si datele la fel ca mai sus.
11.CTRL+F -> "/f" si dublati ranku-rile ultimilor factiunii si schimbati numele + datele noii factiuni... Aici este numele rankurilor care vor aparea playerilor la /f iar celalta care vam spuso va aparea la /stats Rank:[] !
12.CTRL+F -> public OnPlayerText(playerid, text[]) dublati ultima factiune schimbati idatele iar acolo unde gasiti cifrele acelea consecutive schimbati spre exemplu la ultima factiune aveti 78 79 80 la urmatoarea puneti 81 82 83 ( depinde,faceti atatea else if cate skinuri aveti + lider.
Atat a fost sper ca data viitoare veti face acesti pasi fara acest tutorial
Sursa : http://gamemodsamp.ucoz.com/forum/8
Sa incepem lom de exemplu ca vrem sa creem factiunea grove atunci facem astfel:
1.CTRL+F si scriem new printre toate acelea care leam gasit punem si sub alta asa -> new grove;
2.Acum sa facem skinurile cautam mai jos ca este ceva de genul
new JoinPed[69][1] = {
{280},//POLICE_FORCE
{281},
{282},
{283},
Etc acestea sunt skinurile la PD sub ultilul skin punem id-urile intre {} de la skinurile noii factiuni.
Atentie daca avem 3 noi skinuri punem inloc de JoinPed[69][1] vom pune JoinPed[72][1] deci pur si simplu am adaugat 3 skinuri.
- Tot aici face parte si skinul liderului deci cateva randuri mai injos aveti LEADER SKINS si dupa ultimul skin puneti id-ul skinului leaderului noii factiuni (nu dupa alea multe de mai jos).
Atentie la leader este doar 1 skin deci vom adauga inloc de new Peds[215][1] vom pune new Peds[216][1] = {
3. Aici va trebui sa facem spawnarea playerului -> CTRL+F -> public SetPlayerSpawn(playerid) -> dublam factiunea spre exemplu avem ultima Tow car Company spawn o dublam
if (PlayerInfo[playerid][pMember] == 13 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 13) schimbam cu
if (PlayerInfo[playerid][pMember] == 14 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 14)
SetPlayerPos(playerid, 912.2000,-1234.9801,17.2109); Aici veti avea nevoie de niste cordonate ,deci intrati in samp pe un server si dait /save exact acolo unde vreti ca playerul sa apara ( playerul al noii factiuni ) iar dupa copiati ce scrie acolo si transcrieti aici ( nu tot )
Sa zicem ca o sa facem sa ii dea si arma cand intra in joc atunci facem asa
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 100); - si ii va da 1 deagle cu 100 de gloante dar aveti grija unde il puneti
4. CTRL+F -> public OnPlayerSpawn(playerid) -> Aici aveti GangZoneShowForPlayer , culoarea teritoriului noii factiuni
GangZoneShowForPlayer(playerid, grovesturf, 0xA4A40096);
Uitati un exemplu inloc de groveturf voi veti pune doar grove deoarece mai sus vam spus sa puneti new grove; ( puteam sa va pun direct grove dar nati fi inteles nimik )
5. Haideti sa punem masinile la mafie alegeti niste masini in joc le aranjati cum vreti voi le dati /save la fiecare (trebuie sa fiti in masina respectiva) si cautati in fisierul savepositions din GTA folderul iar dupa le adaugati in gm dupa ultimul AddStaticVehicle sau VehicleCreate sau ce aveti voi acolo... ( dupa ultima neaparat ca altfel deranjati taote id-urile )
- acum sa le facem doar pentru membri factiunii nu pentru toti playerii dupa ce ati pus alea in gm,complitatil si inlocuitil cu celalalt iar dupa intrati in fiecare masina dati /oldcar iar id-urile alea le treceti aici
CTRL+F -> public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) -> Iar dupa ce gasiti ultima factiune adaugata,dublatio schimbatii datele si treceti id-urile masinii acolo.
6. CTRL+F -> public ShowStats(playerid,targetid) -> dublatii ultima factiune si schimbatii datele + numele la fel si cu 4-5 randur mai injos le dulbati si le schimbati datele !
Dupa ce faceti asta mai injos veti vedea multe randuri cu rankuri dublati ultima factiuune schimbatii datele si apoi numele rank-urillor
7.Aici veti face ca la tab sa apara culoarea factiunii
CTRL+F -> public SetPlayerToTeamColor(playerid) -> dublatii ultima factiune si acolo la COLOR_... schimbati cu culoarea dorita eventual cautati pe net "culori html" copiati codul fara # si treceti inloc de COLOR_... 0xcodulFF
8. Aici veti face teritoriul factiunii ,culoarea teritoriului vam explicato la punctul 4.
CTRL+F si cautati GangZoneCreate , aveti nevoie de programul Xtreme Vehicle Plotter pentru a afla cordonatele teritoriului deci downloadati acel program alegeti teritoriu dati nume "grove" exact asa iar dupa copiati GangZoneCreate dupa ultima factiune de acolo.
9.CTRL+F -> "/invite" si dublati ultima factiune schimbati inloc de
else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == NUMARUL NOII FACTIUNI) { PlayerInfo[para1][pTeam] = 12; gTeam[para1] = 5; ftext = "NUMELE NOI FACTIUNI (Grove)"; ChosenSkin[para1] = SKINUL LIDERULUI NOII FACTIUNI; SetPlayerSkin(para1, SKINUL LIDERULUI NOII FACTIUNI); }
10.CTRL+F -> "/makeleader" si dublati ultima factiuni si schimbatii numele si datele la fel ca mai sus.
11.CTRL+F -> "/f" si dublati ranku-rile ultimilor factiunii si schimbati numele + datele noii factiuni... Aici este numele rankurilor care vor aparea playerilor la /f iar celalta care vam spuso va aparea la /stats Rank:[] !
12.CTRL+F -> public OnPlayerText(playerid, text[]) dublati ultima factiune schimbati idatele iar acolo unde gasiti cifrele acelea consecutive schimbati spre exemplu la ultima factiune aveti 78 79 80 la urmatoarea puneti 81 82 83 ( depinde,faceti atatea else if cate skinuri aveti + lider.
Atat a fost sper ca data viitoare veti face acesti pasi fara acest tutorial
Sursa : http://gamemodsamp.ucoz.com/forum/8