Cred ca multi dintre voi va-ti intrebat cum puteti face un server in doua limbi.
va voi explica pas cu pas
mai intai creem doua variabile sus in script pentru a verifica daca este roman sau engelz..
Code: [Select]
new RO[MAX_PLAYERS];
new ENG[MAX_PLAYERS];
si acum le putem folosi intr-o comanda sa zicem /help
Code: [Select]
if(strcmp("/help",cmdtext,true) ==0)
{
if(RO[playerid]=1)
{
//code here
}
else ENG[playerid]=1;
{
//code here
}
return 1;
}
variabila RO[playerid]=1 este o variabila create de mine sau de voi ca sa verificam daca playerul este roman de aceea am pus RO
iar
else ENG[playerid]=1; //daca playerul nu este roman ci este englez...
dar nimic nu va merge inca asa ca trebuie sa facem piesa de rezistenta...
la
OnPlayerConnect(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid,20,DIALOG_STYLE_MSBOX,"Language","Select a language to continue..","RO","ENG");
}
Deci am creat dialogu dar acum trebuie sa-l facem sa si faca ceva adica sa schimbe limba...
if(dialogid ==20)//id dialogului
{
if(response)//primul buton
{
if(RO[playerid]=1;
{
//aici ...tot la fel aceeasi explicatie ca mai jos numai ca aici a les romana...puneti un text in romana...
}
}
else //al doilea buton
{
else ENG[playerid]=1;
{
//code here de exp un mesaj daca playerul a ales engleza neaparat engleza explicatia cu o linie mai sus...dupa {
}
}
}
iar de acum avem serveru in romana folosim mereu functiile
Code: [Select]
if(RO[playerid]=1) //romana
{
//code here
}
else ENG[playerid]=1; //engleza
{
//code here
}
va voi explica pas cu pas
mai intai creem doua variabile sus in script pentru a verifica daca este roman sau engelz..
Code: [Select]
new RO[MAX_PLAYERS];
new ENG[MAX_PLAYERS];
si acum le putem folosi intr-o comanda sa zicem /help
Code: [Select]
if(strcmp("/help",cmdtext,true) ==0)
{
if(RO[playerid]=1)
{
//code here
}
else ENG[playerid]=1;
{
//code here
}
return 1;
}
variabila RO[playerid]=1 este o variabila create de mine sau de voi ca sa verificam daca playerul este roman de aceea am pus RO
iar
else ENG[playerid]=1; //daca playerul nu este roman ci este englez...
dar nimic nu va merge inca asa ca trebuie sa facem piesa de rezistenta...
la
OnPlayerConnect(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid,20,DIALOG_STYLE_MSBOX,"Language","Select a language to continue..","RO","ENG");
}
Deci am creat dialogu dar acum trebuie sa-l facem sa si faca ceva adica sa schimbe limba...
if(dialogid ==20)//id dialogului
{
if(response)//primul buton
{
if(RO[playerid]=1;
{
//aici ...tot la fel aceeasi explicatie ca mai jos numai ca aici a les romana...puneti un text in romana...
}
}
else //al doilea buton
{
else ENG[playerid]=1;
{
//code here de exp un mesaj daca playerul a ales engleza neaparat engleza explicatia cu o linie mai sus...dupa {
}
}
}
iar de acum avem serveru in romana folosim mereu functiile
Code: [Select]
if(RO[playerid]=1) //romana
{
//code here
}
else ENG[playerid]=1; //engleza
{
//code here
}