Utilizarea:
Code: [Select]
ApplyAnimation(playerid, animlib[], animname[], Float:fS, opt1, opt2, opt3, opt4, opt5);
Explicatie termeni:
playerid - Jucatorul care o sa execute animatia.
animlib[] - Numele grupei animatiei. (GRUPE)
animname[] - Numele animatiei. (NUME)
Float:fS - Viteza cu care este executata animatia.
opt1 - Loop 0/1, 0 daca sa se execute doar odata, sau 1 daca se sa execute mereu.
opt2 - 0/1, 0 sa nu se poata misca jucatorul cand executa animatia, 1 sa se poata misca jucatorul cand executa animatia.
opt3 - 0/1, 0 sa nu se poata misca jucatorul cand executa animatia, 1 sa se poata misca jucatorul cand executa animatia.
opt4 - 0 sa nu se poata misca jucatorul cand termina animatia, 1 sa se poata misca jucatorul cand termina animatia.
opt5 - In milisecunde, 0 se pune cand nu se executa doar odata animatia, iar ... vreo 600 cand se executa doar odata.
Exemplu animatie, o puneti sub OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]):
Code: [Select]
if (strcmp("/lay", cmdtext, true) == 0)
{
ApplyAnimation(playerid,"BEACH", "bather", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Lay down
return 1;
}
Daca ati facut cum am explicat ar trebui sa arate cam asa:
Code: [Select]
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp("/lay", cmdtext, true) == 0)
{
ApplyAnimation(playerid,"BEACH", "bather", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Lay down
return 1;
}
//.........................................
return 0;
}
Code: [Select]
ApplyAnimation(playerid, animlib[], animname[], Float:fS, opt1, opt2, opt3, opt4, opt5);
Explicatie termeni:
playerid - Jucatorul care o sa execute animatia.
animlib[] - Numele grupei animatiei. (GRUPE)
animname[] - Numele animatiei. (NUME)
Float:fS - Viteza cu care este executata animatia.
opt1 - Loop 0/1, 0 daca sa se execute doar odata, sau 1 daca se sa execute mereu.
opt2 - 0/1, 0 sa nu se poata misca jucatorul cand executa animatia, 1 sa se poata misca jucatorul cand executa animatia.
opt3 - 0/1, 0 sa nu se poata misca jucatorul cand executa animatia, 1 sa se poata misca jucatorul cand executa animatia.
opt4 - 0 sa nu se poata misca jucatorul cand termina animatia, 1 sa se poata misca jucatorul cand termina animatia.
opt5 - In milisecunde, 0 se pune cand nu se executa doar odata animatia, iar ... vreo 600 cand se executa doar odata.
Exemplu animatie, o puneti sub OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]):
Code: [Select]
if (strcmp("/lay", cmdtext, true) == 0)
{
ApplyAnimation(playerid,"BEACH", "bather", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Lay down
return 1;
}
Daca ati facut cum am explicat ar trebui sa arate cam asa:
Code: [Select]
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp("/lay", cmdtext, true) == 0)
{
ApplyAnimation(playerid,"BEACH", "bather", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Lay down
return 1;
}
//.........................................
return 0;
}