THE CREW
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

THE CREWConectare

THE CREW


description[Tutorial]Cum creezi o animatie Empty[Tutorial]Cum creezi o animatie

more_horiz
Utilizarea:
Code: [Select]
ApplyAnimation(playerid, animlib[], animname[], Float:fS, opt1, opt2, opt3, opt4, opt5);

Explicatie termeni:

playerid - Jucatorul care o sa execute animatia.
animlib[] - Numele grupei animatiei. (GRUPE)
animname[] - Numele animatiei. (NUME)
Float:fS - Viteza cu care este executata animatia.
opt1 - Loop 0/1, 0 daca sa se execute doar odata, sau 1 daca se sa execute mereu.
opt2 - 0/1, 0 sa nu se poata misca jucatorul cand executa animatia, 1 sa se poata misca jucatorul cand executa animatia.
opt3 - 0/1, 0 sa nu se poata misca jucatorul cand executa animatia, 1 sa se poata misca jucatorul cand executa animatia.
opt4 - 0 sa nu se poata misca jucatorul cand termina animatia, 1 sa se poata misca jucatorul cand termina animatia.
opt5 - In milisecunde, 0 se pune cand nu se executa doar odata animatia, iar ... vreo 600 cand se executa doar odata.

Exemplu animatie, o puneti sub OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]):
Code: [Select]
if (strcmp("/lay", cmdtext, true) == 0)
{
ApplyAnimation(playerid,"BEACH", "bather", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Lay down
return 1;
}
Daca ati facut cum am explicat ar trebui sa arate cam asa:
Code: [Select]
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp("/lay", cmdtext, true) == 0)
{
ApplyAnimation(playerid,"BEACH", "bather", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Lay down
return 1;
}
//.........................................
return 0;
}

description[Tutorial]Cum creezi o animatie EmptyRe: [Tutorial]Cum creezi o animatie

more_horiz
Gj pentru efort . cheers
privacy_tip Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
power_settings_newConectați-vă pentru a răspunde