Sistem de factiuni
Autor: RaZVaN ^ xD

Informatii:

Acest sistem de factiuni este unul static, adica factiunile nu pot fi create direct din joc.
Sistemul de salvare este bazat pe SQLite.
Procesorul de comenzi este ZCMD in combinatie cu sscanf2.
De asemenea, pentru crearea de loop-uri eficiente am folosit foreach.
Initial, am dorit sa creez doar un tutorial, insa m-am razgandit si am creat un filterscript-tutorial. Informatii veti gasi in codul-sursa.
Are un numar mic de comenzi, dupa mine, cele mai importante pentru un astfel de filterscript:

/angajeaza - Sintaxa: [ playerid / nume jucator ]
/concediaza - Sintaxa: [ playerid / nume jucator ]
/seteazarangul - Sintaxa: [ playerid / nume jucator ] [ rang ] ( Rangul trebuie sa fie cuprins intre 1 - 6 )
/falider - Sintaxa: [ playerid / nume jucator ] [ ID factiune ] ( ID-ul factiunii poate fi cuprins intre 0 - 10, insa poate fi modificat foarte usor )
/parasestefactiunea - Sintaxa: FARA SINTAXA
/factiunechat ( /fc ) - Sintaxa: [ mesaj ]



Bugs:

Daca veti gasi vreo eroare in acest cod ( nu am idee ce eroare se poate gasi intr-un asa script ), postati aici sau trimiteti-mi un PM.

Credite:


SA-MP Dev. Team - SQLite
Zeex - ZCMD
Y_Less - sscanf2, foreach si DB_Escape
RaZVaN ^ xD - Scriptare


Download:

Pastebin (http://pastebin.com/BAnJW4s1) ( doar codul-sursa )
Solidfiles (http://www.solidfiles.com/d/9dd5870e7d/) ( .pwn + .amx + .INCs + plugins )

Sursa : http://forum.sa-mp.com/archive/index.php/f-77.htm