THE CREW
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

THE CREWConectare

THE CREW


description[Tutorial/SA:MP] Tutorial cum sa adaugam un NPC in vehicul , de la A la Z. Empty[Tutorial/SA:MP] Tutorial cum sa adaugam un NPC in vehicul , de la A la Z.

more_horiz
Am facut acest tutorial pentru ca multi nu inteleg, deci am vazut si la celalalt tutorial, dar sa zic si eu nu e Tutorial de la A la Z, asa ca incepem...

Avem nevoie de filterscript-ul npc_record;
Mergem in server.cfg si scriem la filterscripts npc_record si la maxnpc scriem numarul de npc adaugati.
Mergem in joc, ne logam ca RCON (/rcon login [parola de RCON scrisa in server.cfg])
Iar dupa aceea mergem la locul de unde dorim sa porneasca NPC-ul si scriem /vrecord [numeNPC] si facem o ruta , iar dupa ce am finalizat ruta scriem /stoprecord.
Mergem in folder-ul "scriptfiles" si cautati un fisier cu numele NPC-ului inregistrat (exemplu: BusDriver.rec) si o mutam in folder-ul "recordings" din folderul "npcmodes"
Acuma cream un fisier in Pawno si scrieti acesta:
#define RECORDING "mynpc" // Inlocuim mynpc cu numele inregistrarii facute mai sus, fara .rec#define RECORDING_TYPE 1 //Aici scriem 1 sau 2 in functie de: 1 - ruta cu masina, 2 - ruta terestra(fara masina)#include <a_npc>main(){}public OnRecordingPlaybackEnd() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);#if RECORDING_TYPE == 1public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);public OnNPCExitVehicle() StopRecordingPlayback();#elsepublic OnNPCSpawn() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);#endifSalvam in folder-ul npcmodes cu numele inregistrarii de mai sus.
Intram in Gamemode si adaugam sub #include <a_samp> acesta:
#include <a_npc>
Sub celelalte "new"-uri adaugam:
new NPCvehicle;
Pentru a defini masina.

Cautam urmatorul: public OnPlayerSpawn(playerid)
Sub acesta adaugati:

if(IsPlayerNPC(playerid)) { new npcname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname)); if(!strcmp(npcname, "NumeleNpc-ului", true)) { PutPlayerInVehicle(playerid, NPCvehicle, 0);//Punem NPC-ul intr-o masina SetPlayerColor(playerid,0xFFFFFFFF);//Punem culoare la NPC, de ex. acesta e alb SetPlayerSkin(playerid, 255);// Punem un skin la NPC, eu am pus iD 255, sofer de bus SetPlayerInterior(playerid, 0);// Adaugam interior la NPC sa nu avem vre-o problema, Interior in aer-liber e 0. return 1; } } Acuma ca sa fie spawn-at/logat NPC-ul trebuie sa cautam: if(gPlayerLogged[playerid] == 0)
Si o inlocuim cu: if(gPlayerLogged[playerid] == 0 && IsPlayerNPC(playerid) != 1)
Mergem la public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { Si adaugam sub el:

if (RegistrationStep[playerid] == 0 && gPlayerLogged[playerid] !=1 && IsPlayerNPC(playerid) !=1) { //Continutul si incheiem structura cu: } return 1;}
Ne trebuie sa mai conectam acest NPC, mergem la: public OnGameModeInit() {
Si adaugam sub acesta ConnectNPC("mynpc", "mynpc");// Aici schimbati in numele inregistrat in joc.
Adaugam tot aici numai un pic mai jos unde sunt masinile, masina cu care sa mearga NPC-ul:

NPCvehicle = CreateVehicle(449, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, -1, -1, 1000);// 449 este id-ul masinii, eu am pus un tramvai...

description[Tutorial/SA:MP] Tutorial cum sa adaugam un NPC in vehicul , de la A la Z. EmptyRe: [Tutorial/SA:MP] Tutorial cum sa adaugam un NPC in vehicul , de la A la Z.

more_horiz
Gj pentru efort . cheers

description[Tutorial/SA:MP] Tutorial cum sa adaugam un NPC in vehicul , de la A la Z. EmptyRe: [Tutorial/SA:MP] Tutorial cum sa adaugam un NPC in vehicul , de la A la Z.

more_horiz
Mersi.

description[Tutorial/SA:MP] Tutorial cum sa adaugam un NPC in vehicul , de la A la Z. EmptyRe: [Tutorial/SA:MP] Tutorial cum sa adaugam un NPC in vehicul , de la A la Z.

more_horiz
privacy_tip Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
power_settings_newConectați-vă pentru a răspunde