Pentru inceput ne ducem in headerul modului (partea de sus a modului/filterscriptului) si scriem:
Code: [Select]
new vehicle1;
(daca avem doar 1 singura masina de tunat)
sau
Code: [Select]
new vehicle[x];
(daca avem mai multe masini, x reprezentand numarul de masini care le avem)
Apoi ne ducem la:
Code: [Select]
public OnGameModeInit( )
si imediat dupa
Code: [Select]
{
adaugam masinile (exemplu:)
Code: [Select]
vehicle1 = AddStaticVehicle(420,-2482.4937,2242.3936,4.6225,179.3656,6,1); // Taxi
(daca avem doar 1 masina de tunat)
sau
Code: [Select]
vehicle[0] = AddStaticVehicle(420,-2482.4937,2242.3936,4.6225,179.3656,6,1); // Taxi
(daca avem mai multe, urmatoarea masina fiind vehicle[1], vehicle[2] etc...pana la valoarea x-ului de mai sus)
apoi sub masini adaugam:
Code: [Select]
AddVehicleComponent(vehicle1, 1010); // Nitro
(pentru nos la o masina)
sau
Code: [Select]
AddVehicleComponent(vehicle[0], 1010); // Nitro
AddVehicleComponent(vehicle[1], 1010); // Nitro
etc...
(pentru nos la mai multe masini [vezi mai sus cum sa adaugi mai multe masini])
sau
Code: [Select]
for(new t=0;t<=x;t++)
{
AddVehicleComponent(vehicle[t], 1010); // Nitro
}
(unde x [t<=x] reprezinta numarul total de masini de mai sus)
Si cand veti intra pe server veti vedea masina1 cu nos, sau daca aveti mai multe, le veti vedea pe toate cu nos. (nos 10x)
Pentru o lista cu mai multe "componente" pentru masini intrati aici
In caz ca nu stiti unde sa scrieti id-ul componentei:
Code: [Select]
AddVehicleComponent(numelevehiculului, componenta);
Sursa: http://www.sa-mp.ro/forum/index.php/topic,2677.0.html
Code: [Select]
new vehicle1;
(daca avem doar 1 singura masina de tunat)
sau
Code: [Select]
new vehicle[x];
(daca avem mai multe masini, x reprezentand numarul de masini care le avem)
Apoi ne ducem la:
Code: [Select]
public OnGameModeInit( )
si imediat dupa
Code: [Select]
{
adaugam masinile (exemplu:)
Code: [Select]
vehicle1 = AddStaticVehicle(420,-2482.4937,2242.3936,4.6225,179.3656,6,1); // Taxi
(daca avem doar 1 masina de tunat)
sau
Code: [Select]
vehicle[0] = AddStaticVehicle(420,-2482.4937,2242.3936,4.6225,179.3656,6,1); // Taxi
(daca avem mai multe, urmatoarea masina fiind vehicle[1], vehicle[2] etc...pana la valoarea x-ului de mai sus)
apoi sub masini adaugam:
Code: [Select]
AddVehicleComponent(vehicle1, 1010); // Nitro
(pentru nos la o masina)
sau
Code: [Select]
AddVehicleComponent(vehicle[0], 1010); // Nitro
AddVehicleComponent(vehicle[1], 1010); // Nitro
etc...
(pentru nos la mai multe masini [vezi mai sus cum sa adaugi mai multe masini])
sau
Code: [Select]
for(new t=0;t<=x;t++)
{
AddVehicleComponent(vehicle[t], 1010); // Nitro
}
(unde x [t<=x] reprezinta numarul total de masini de mai sus)
Si cand veti intra pe server veti vedea masina1 cu nos, sau daca aveti mai multe, le veti vedea pe toate cu nos. (nos 10x)
Pentru o lista cu mai multe "componente" pentru masini intrati aici
In caz ca nu stiti unde sa scrieti id-ul componentei:
Code: [Select]
AddVehicleComponent(numelevehiculului, componenta);
Sursa: http://www.sa-mp.ro/forum/index.php/topic,2677.0.html