deci punem
new numepoarta
new ducem la public OnGameModeInit()
si punem numepoarta = CreateObject(bla.bla x.y.z bla)
acum poarta e facuta dar nu se mijca sa o facem sa se miste
Ne ducem la public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
si dupa { adugam
if (newkeys==KEY_FIRE)//cheia adica pe ce sa apese playerul
{
if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 15 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 15)//restrictia la o anumita factiune
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(PlayerToPoint(10, playerid,x.y.z) || PlayerToPoint(10, playerid,x.y.z))//de la ce distanta sa se deschida
{
MoveObject(numepoarta, x.y.z, 4.0);//x.y.z si numepoarta reprezinta ce poarta sa mute era sa uit 4.0 reprezinta viteza
SetTimer("numepoartaclose",3500, false);//numepoartaclose e la cine sa apeleze timerul cand se inchide poarta sa facem timerul
return 1;
}
}
public numepoartaclose()
{
MoveObject(numepoarta, x.y.z, 3.0);//numepoarta reprezinta pe cine sa inchida si x.y.z si viteza
return 1;
}
forward numepoartaclose();
}
}
Succes
O zi buna
Nu mai comentati ca e copiat de dincolo si tot asa mai bine taceti
Sursa : http://forum.sa-mp.com/archive/index.php/f-77.htm
new numepoarta
new ducem la public OnGameModeInit()
si punem numepoarta = CreateObject(bla.bla x.y.z bla)
acum poarta e facuta dar nu se mijca sa o facem sa se miste
Ne ducem la public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
si dupa { adugam
if (newkeys==KEY_FIRE)//cheia adica pe ce sa apese playerul
{
if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 15 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 15)//restrictia la o anumita factiune
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(PlayerToPoint(10, playerid,x.y.z) || PlayerToPoint(10, playerid,x.y.z))//de la ce distanta sa se deschida
{
MoveObject(numepoarta, x.y.z, 4.0);//x.y.z si numepoarta reprezinta ce poarta sa mute era sa uit 4.0 reprezinta viteza
SetTimer("numepoartaclose",3500, false);//numepoartaclose e la cine sa apeleze timerul cand se inchide poarta sa facem timerul
return 1;
}
}
public numepoartaclose()
{
MoveObject(numepoarta, x.y.z, 3.0);//numepoarta reprezinta pe cine sa inchida si x.y.z si viteza
return 1;
}
forward numepoartaclose();
}
}
Succes
O zi buna
Nu mai comentati ca e copiat de dincolo si tot asa mai bine taceti
Sursa : http://forum.sa-mp.com/archive/index.php/f-77.htm