THE CREW
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

THE CREWConectare

THE CREW


descriptionTUTORIAL EmptyTUTORIAL

more_horiz
Tutorial] Cum convertim o cladire din Sketchup in San Andreas
Programe:
-3DS Max 7/9/2009/2010/etc.
-Kam's script
-TXD Workshop 4.5
-Steve Coll Editor 2
-Google Sketchup 7/8
-GTA San Andreas )
-Crazy IMG Editor
-Map Editor 0.32b
-Scriptul col_io_2b.ms

Si sa-ncepem:
1.Selectam cladirea si ii dam Explode pana nu mai merge.

2.Dam View/Face Style/Monochrome si vedem daca exista fete mov (ele nu vor putea fi vazute de joc). Daca exista pe fata respectiva dam click dreapta la mouse/Reverse Faces

3.Dam Export. La export type sa fie .3ds. Inainte sa exportam obiectul dam Option si ne asiguram ca la Geometry/Export este setat Single Object si toate casutele sunt deselectate inafara de Export Texture Map/Preserving texture coordinates.

4.Deschidem celebrul 3DS Max

5.Importam fisierul .3ds

6.In caz ca trebuie rescalat fisierul importam o masina sau un ped original din San Andreas. Pentru a rescala trebuie mai intai sa avem activata functia "Affect object only". Pentru a o activa ne ducem la tabul Hierarchy si selectam "Affect object only".

7.Dupa ce am rescalat, stergem obiectul din San Andreas

8.Trebuie sa dam un nume la cladire, redenumind textul din colt sus dreapta,de sub tab-uri.

9.Dam Export DFF, avand bifat SA si Skip Coll.Fisierul trebuie sa aiba acelasi nume cu cel al cladirii

10.Pornim col_io_2b.ms

11.Scriem numele cladirii, selectam Set Surface(avand selectata toata cladirea mai intai) si pe urma Create Boundings.Dupa accea dam export.

12.Intram in Coll Editor 2 si dam File/Open.Trebuie sa selectam fisierul col.Dupa ce s-a deschis dam pe tabul Face/Brightness fiind la maxim.

13.Dam Save.

14.Facem fisierul TXD. Nu o sa mai explic fiindca presupun ca stiti deja cum se face unul.

15.Le adaugam cu Crazy IMG Editor toate cele trei fisiere(.coll;.dff;.txd)

16.Pornim Map Editor

17.Mergem la tabul Scene si selectam fisierul IPL in care vom adauga cladirea.

18.La tabul IDE dam New File unde vom scrie la Model Name fisierul dff si la Texture Name fisierul TXD

19.La tabul IPL dam New File unde vom selecta din IDE-ul unde am bagat fisierele cladirii fisierul respectiv cladirii noastre.

20.Il pozitionam unde dorim.

21.Dam Save la tabul IPL si IDE si File/Save Install.

22.Pornim jocul si ne distram cu noua cladire


Sursa : http://www.xdweb.ro/portal.html

descriptionTUTORIAL EmptyRe: TUTORIAL

more_horiz
Bravo pentru tutorial.winking

descriptionTUTORIAL EmptyRe: TUTORIAL

more_horiz
Bravo.Tine-o asha si ei administrator Yuppy :>

descriptionTUTORIAL EmptyRe: TUTORIAL

more_horiz
Nici chiar asa hai sa fim seriosi . Andrey Gj pentru efort . cheers

descriptionTUTORIAL EmptyRe: TUTORIAL

more_horiz
privacy_tip Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
power_settings_newConectați-vă pentru a răspunde