Primul pas este acela de a defini 'Centrul dialogului' : #define Dialog_v1 1
Al doilea pas este acela de a creea comanda ,in care introducem dialogul.
if(strcmp(cmd, "/rules", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { ShowPlayerDialog(playerid,Dialog_v1,DIALOG_STYLE_LIST,"The rules dialog","Regulament\n","Selecteaza","Cancel"); } return 1; } - 'playerid' reprezinta playerul care va aplica comanda (/rules).
- 'Dialog_v1' reprezinta centrul dialogului prin care definim toate liniile(Gen: Regulament\n).
- 'DIALOG_STYLE_LIST' reprezinta tipul de dialog in care poti creea o lista. (Gen: Regulament\nRegulamentInterior\n) si apare ca o lista*
-'The rules dialog' reprezinta titlul dialogului.
-'Regulament\n' reprezinta 'subiectul' dialogului.
-'Selecteaza' reprezinta primul buton prin care deschidem 'subiectul'.
-'Cancel' reprezinta al doilea buton prin care inchidem 'dialogul'.
Al treilea pas este acela de a defini subiectul.
Intram la public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) si adaugam :
if(dialogid==Dialog_v1){if(response)//Daca vei apasa primul buton(Selecteaza);{if(listitem==0)//Subiectul Dialogului(Regulament\n);{SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Regulament : bla bla");}else{SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Cancel action,you have kicked for not accepted the rules.God Bye.");//Doar daca da cancel.Kick(playerid);}return 1;} Succes
Al doilea pas este acela de a creea comanda ,in care introducem dialogul.
if(strcmp(cmd, "/rules", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { ShowPlayerDialog(playerid,Dialog_v1,DIALOG_STYLE_LIST,"The rules dialog","Regulament\n","Selecteaza","Cancel"); } return 1; } - 'playerid' reprezinta playerul care va aplica comanda (/rules).
- 'Dialog_v1' reprezinta centrul dialogului prin care definim toate liniile(Gen: Regulament\n).
- 'DIALOG_STYLE_LIST' reprezinta tipul de dialog in care poti creea o lista. (Gen: Regulament\nRegulamentInterior\n) si apare ca o lista*
-'The rules dialog' reprezinta titlul dialogului.
-'Regulament\n' reprezinta 'subiectul' dialogului.
-'Selecteaza' reprezinta primul buton prin care deschidem 'subiectul'.
-'Cancel' reprezinta al doilea buton prin care inchidem 'dialogul'.
Al treilea pas este acela de a defini subiectul.
Intram la public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) si adaugam :
if(dialogid==Dialog_v1){if(response)//Daca vei apasa primul buton(Selecteaza);{if(listitem==0)//Subiectul Dialogului(Regulament\n);{SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Regulament : bla bla");}else{SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Cancel action,you have kicked for not accepted the rules.God Bye.");//Doar daca da cancel.Kick(playerid);}return 1;} Succes